6 Prisijungę vartotojai
16 Registruoti vartotojai
155 Atidarytos eDėžutės
116 Apdovanojimai

Sąžiningumas

Kas yra „Sąžiningumas“

Žaidėjai visada bijo būti apgauti internetiniuose žaidimuose.
Tai suprantama, nes internetinių žaidimų teikėjui techniškai labai lengva padaryti, kad jūs pralaimėtumėte. Laimiu.lt, turi sprendimą, tai vadinama sąžiningumas. "Sąžiningumas" yra priemonė, leidžianti jums (žaidėjui) patikrinti kiekvieną sukimo rezultatą ir įsitikinti, kad nebūsite apgauti!


Kaip veikia "sąžiningumas"?

Taikant šį metodą, kiekvienas lyginamasis rezultatas apskaičiuojamas pagal šiuos kintamuosius:

  • Serverio Seed - Mūsų suteikta atsitiktinė simbolių eilutė
  • Kliento Seed - Naršyklės sugeneruota simbolių eilutė, kurią galite pakeisti
  • Atsitiktinumas arba žaista kartų - Skaičius, didėjantis kiekvieną kartą žaidžiant

Jūs gausite užšifruotą hash'ąServerio Seed prieš pradėdami žaisti.
Kadangi gausite iš anksto, vėliau jo pakeisti negalime. Tačiau jis yra užšifruotas, todėl negalite apskaičiuoti savo prasukimo rezultatus iš anksto (tik po to, kaip gausite unhashed Serverio Seed). Serverio seed yra maišoma su SHA512 hash'o algoritmu.

Jūsų naršyklė sukurs atsitiktinį Kliento Seed. Tačiau jūs galite pakoreguoti šią "kliento seed" prieš pradėdami. Tokiu būdu galite įsitikinti, kad svetainė iš anksto nežino jūsų "kliento seed".

Dabar, jei atliksite sukimą Atsitikinis, kuris prasideda nuo 1. Po kiekvieno jūsų atlikto sukimo atsitiktinis skaičius padidės 1.


Skaičiuojamas sukimo rezultatas

Dabar ateina rizika! Čia yra 3 žingsniai kurie mus nuves į galutinį šio žaidimo rezultatą.

1 Žingsnis - Maišyti kintamuosius

Šiame žingsnyje mes apskaičiuojame: HMAC kartu su SHA512/256 algoritmu naudodami Serverio Seed kaip raktą, taip pat Kliento Seed ir Atsitiktinumą, kaip duomenis, sujungtu su brūkšneliu (-).

Galite apskaičiuoti patys; eiti čia ir paleiskite šį kodą:
echo hash_hmac('sha512/256', 'your client seed-your nonce', 'server seed');
Rezultatas bus 38611068f6936027c4657138536fb5bb8f82a6cb2d883f1acb47cb24013f9e93

2 Žingsnis - Sugeneruojamas hash'o numeris

2 žingsnyje imame rezultatą, kurį gavome ankstesniame žingsnyje, ir paverčiame jį skaičiumi; eiti čia ir paleiskite šį kodą:
echo number_format(hexdec('38611068f6936027c4657138536fb5bb8f82a6cb2d883f1acb47cb24013f9e93'), 0, ".", "");
Jūs gausite 25501016943689873370561741542489390377389678092728534236058081515070178721792, labai ilgą skaičių.

3 Žingsnis - galutinio sukimo apskaičiavimas

Kadangi norime dešimtainį skaičių padalinti tarp 0 ir 100, pirmiausia ankstesniame žingsnyje padalijame skaičių iš didžiausio galimo skaičiaus, kuris yra 1664 (64 yra hash'o raidžių ilgis kurį gavome 1 žingsnelyje.
Pagaliau apskaičiuojamas sukimas:
sukimas = 0 + padalintas skaičius * 100.
Šiame pavyzdyje rezultatas yra 22.0231.


Kaip pasirenkamas prizas?

Kai jūs einate į puslapį eDėžutės, galite perjungti galimybes spustelėdami Jūsų šansai, ir sukimus galite pamatyti spustelėję "Žiūrėti sukimus" Puslapio apačioje.
Kiekvienam eDėžutės elementui matysite numerį, kurį turite surinkti, kad laimėtumėte tą prizą, pvz. 95.54 į 97.22. Tai reiškia, kad jei išsuksite numerį didensi nei 95.54 ir mažesnį ar lygų 97.22, gausite tą prizą.


Kaip galima patikrinti, ar viskas teisinga?

Norėdami patikrinti, ar apgaulė neįvyksta, atlikite tik ankstesniame punkte aprašytus veiksmus.
Žinoma, žaidimą galite patikrinti tik po to, kai atskleisite Serverio seed.